понеделник, 1 юни 2015 г.

May Wrap Up & June TBR

Книгите, които прочетох през месец май са общо 5 на брой; не съм разочарова при положение какъв месец беше това.

Първата книга за месец май беше "Да остана ли" от Г. Форман последвана от "Къде беше?" - първата ми работа беше за това колко ме хвана яд след като разбрах, че филма е направен по книгата; въпреки всичко представата ми не беше развален и останах доволна от първата книга. Не съжалявам, че прочетох веднага след това и "Къде беше?", но имам чувството, че малко попрекалих с първоначалната си оценка спрямо книгата. Цялото ревю на двете книги тук
 и тук.

Третата бе "Мисти" от Дж. Стърлинг - обожавам братята Бенедикт както и техните половинки; с огромна доза желание исках да прочета тази книга и нямах търпение да си я взема, както се чувствам в момента и за следващата от "Саванти" - "Angel Dares". В началото имаше леко объркване спрямо мен, понеже на следващият ден имах изпит, бях си легнала към два и се нуждаех от нещо, което да ме разсее за малко от математиката на следващият ден; за съжаление или не, когато се прибрах я започнах от начало и всичко ми се изясни. Адски сладурчо е този Алекс, въпреки че ми стана гадно за Мисти щом се появи чичо му, но бях супер happy щом нещата се наредиха накрая (малко сълзи имаше в един момент, ама нямаше как, не съм от стомана ;с). Цялото ревю тук.

Четвъртата бе "Ние, Лъжците" от Е. Локхарт. - нямах си и на идея, че краят ще е такъв. По резюме всичко изглежда някак банално, защото са 1) богати 2) красиви 3) имат собствен остров
Прочетох я за един ден и дори ми стигна времето да обмисля какво точно се е случило, въпреки че се предусеща няколко страници преди авторката да ни го разкрие.  Не съм разочарована, но пък не съм и супер впечатлена. Както се казва в резюмето - ако някой ви попита как свършва - излъжете. Цялото ревю тук.

И петата, последна книга беше "Сапфиреносиньо" на К. Гир. - започнах да я чета главно заради позитивните мнения и това, че филмите ми бяха грабнали окото; от доста време знам, че книгите в повечето случаи са по-добри от филмите; не останах разочарована от това и се оказах права. (въпреки че още малко ми трябваше и щях да пропусна първите две книги и да отида направо на третата за да разбера какъв е края). Искаше ми се да сритам Гидиън почти във всеки един момент заради държанието му към Гуендолин (не че и тя не ме дразнеше в някои моменти, но поне не толкова колкото него) Имам си любими моменти, а и заради тази книга, както и "Рубиненочервено" и сигурна съм че и за "Смарагдовозелено", ще заобичам това пътуване във времето. Цялото ревю тук.

Какво смятам да прочета през юни.

1) "Смарагдовозелено" от К. Гир - започнах книгата още вчера веднага след като приключих със "Сапфиреносиньо" и вече съм на 105 страница; надявам се, че до петък ако всичко мине успешно, ще стигна поне до последните няколко страници. Настроила съм се за всякакъв финал и съм в напрежение какво точно ще се случи.


2) "Стъкления трон" на С. Дж. Маас - едва на 72 страница съм, но ми се иска да разбера какъв е краят и да започна и другите книги; в момента обаче съм съсредоточена върху друга книга и тази малко ще почака, но трябва да я прочета поне до края на юни. Отдавна е в списъка ми с чакащи.

3) "Завинаги" от М. Стийвотър - крайно време е да я завърша; надявам се, че няма да я оставя отново след една страница, защото мразя когато го правя. Ако трябва малко ще се поизмъча, но трябва да я довърша колкото се може по-скоро.

4) "Дни на кръв и звездна светлина" от Л. Тейлър - липсват ми персонажите на Кару, Акива и всички останали от книгите на тази авторка. Ако не "Завинаги", то поне тази ще довърша. Надявам се.

Няма коментари:

Публикуване на коментар