понеделник, 29 юни 2015 г.

Unpopular Opinions Tag

Благодаря на Криси, че ме е тагнала.

1. Популярна книга или поредица, която ти не харесваш:  "Училище за вампири" на П. С. Каст и Кристин Каст. Стигнах до осмата книга и така и не завърших поредицата, това бе и причината да отлагам прочита на "Академия за вампири" на Р. Мийд.

2. Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш:  Чак мразена едва ли, по-скоро не е харесвана чак толкова много, отчасти заради характера на Клеъри, от друга заради самото развитие на действието, но "Реликвите на смъртните" е една малка част.

3. Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш): Винаги всеки избира този с който съм искала да ги видя от самото начало. Нито веднъж не съм останала недоволна от избора, който е направен в досега прочетените ми книги.; И освен това избягвам любовните триъгълници. Освен това почти винаги съм доволна от двойките, които се образуват.

4. Популярен жанр, към който рядко посягаш:  Драма, романтика. По-скоро съм фен на фентъзи/фантастика за разлика от останалите жанрове.

5. Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш: Повечето герои, които не харесвам са така и от други хора, именно защото не са типичните от групата на "доброто".

6. Популярен автор, който не успява да ти се хареса:  Джон Грийн. Може би се дължи на самият жанр към който спадат книгите му.

7. Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.):  Наистина не харесвам любовните триъгълници и избягвам прочита на книги в които те присъстват. Освен това и тези произведения в които всички са прекалено недостъпни, но след два дни вече допускат всички до себе си.

8. Популярна поредица, която нямаш желание да прочетеш: "След" на Анна Тод. Четох фенфикшъна преди половин година и всичко ми дойде в малко повече около Хари (Хардин) и Теса и не смятам, че скоро, или въобще, ще започна прочита й.

9. Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник?: Рядко, веднъж на три-четии месеца, може да ме види някой, че гледам филм, въпреки че преди време първо гледах филмите, а след това прочитах книгите. Единственият филм, който ми направи по-голямо впечатление от книгата беше "Вината в нашите звезди", където просто не усетих нещата толкова реално за разлика от книгата; другият, отчасти, беше "Да остана ли?"

Тагвам: всички, които имат желание да отговорят на въпросите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар