събота, 20 юни 2015 г.

Bookish Scenarios TAG

В главата ми единствено сега е мисълта ми относно краят на "Дни на кръв и звездна светлина" на Лейни Тейлър и не обещавам, че на места някои неща няма да се повтарят. Благодаря на Ана за тага.

1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш? 
-  Съвременна литература: "Някъде другаде" на Х.Панджаридис; Фентъзи: "Стъкленият трон" на С. Дж. Маас; нехудожествена литература не чета и следователно нямам такава; книгата по мой избор определено ще бъде "Принц с часовников механизъм" на К. Клеър (току виж я завърша)
2. В книжарница си и чуваш тейнейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но



майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?
- Книгата не трябва да е със супер банален сюжет или пък много дълга, нещо кратко, лесно за осмисляне и не чак толкова типична идея; първото за което ще се сетя, предполагам, е "Най-тъмните сили" на К. Армстронг.

3.Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
- "Рубиненочервено" и "Сапфиреносиньо" на К. Гир; най-вероятно ще ме хване яд на Гидиън и ще се захвана с нещо напълно различно където да се надявам, че главния герой няма да ме убива с държанието си.
4.Връщаш се назад във времето за ден, в тийнейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
- "Изборът" на К. Кас; историята на Максън и Америка винаги ще ми завладява сърцето.
5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
- По-вероятно е да не взема такава, защото едва ли (дори и да ми се чете) ще седна и ще го направя вместо да изляза и да създам спомени чрез това пътуване; но въпреки това може би ще взема някоя кратка и не натоварваща книга, например "Кристал" на Дж. Стърлинг.

6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
- Поредицата "Реликвите на смъртните" на Касандра Клеър; точно те ме въведоха в този свят и ме накараха да тръпна в очакване на следващата крачка на персонажите в дадена книга. А и няма как да не ме заболи щом открия, че единственият ми Джейс е изгубен.
7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Честно казано никой от обкръжението ми не чете и рядко може да вземе книга от мен назаем, но ако това се случи, ще му простя и няма да накарам нито да ми купува нова; стига да не е направил нещо с корицата или пък да е изсипал нещо върху й, това трудно мога да го простя.

Тагвам най-вече Мели и Ники.

Няма коментари:

Публикуване на коментар