May Wrap Up & June TBR

Книгите, които прочетох през месец май са общо 5 на брой; не съм разочарова при положение какъв месец беше това.

Първата книга за месец май беше "Да остана ли" от Г. Форман последвана от "Къде беше?" - първата ми работа беше за това колко ме хвана яд след като разбрах, че филма е направен по книгата; въпреки всичко представата ми не беше развален и останах доволна от първата книга. Не съжалявам, че прочетох веднага след това и "Къде беше?", но имам чувството, че малко попрекалих с първоначалната си оценка спрямо книгата. Цялото ревю на двете книги тук
 и тук.

Третата бе "Мисти" от Дж. Стърлинг - обожавам братята Бенедикт както и техните половинки; с огромна доза желание исках да прочета тази книга и нямах търпение да си я взема, както се чувствам в момента и за следващата от "Саванти" - "Angel Dares". В началото имаше леко объркване спрямо мен, понеже на следващият ден имах изпит, бях си легнала към два и се нуждаех от нещо, което да ме разсее за малко от математиката на следващият ден; за съжаление или не, когато се прибрах я започнах от начало и всичко ми се изясни. Адски сладурчо е този Алекс, въпреки че ми стана гадно за Мисти щом се появи чичо му, но бях супер happy щом нещата се наредиха накрая (малко сълзи имаше в един момент, ама нямаше как, не съм от стомана ;с). Цялото ревю тук.

Четвъртата бе "Ние, Лъжците" от Е. Локхарт. - нямах си и на идея, че краят ще е такъв. По резюме всичко изглежда някак банално, защото са 1) богати 2) красиви 3) имат собствен остров
Прочетох я за един ден и дори ми стигна времето да обмисля какво точно се е случило, въпреки че се предусеща няколко страници преди авторката да ни го разкрие.  Не съм разочарована, но пък не съм и супер впечатлена. Както се казва в резюмето - ако някой ви попита как свършва - излъжете. Цялото ревю тук.

И петата, последна книга беше "Сапфиреносиньо" на К. Гир. - започнах да я чета главно заради позитивните мнения и това, че филмите ми бяха грабнали окото; от доста време знам, че книгите в повечето случаи са по-добри от филмите; не останах разочарована от това и се оказах права. (въпреки че още малко ми трябваше и щях да пропусна първите две книги и да отида направо на третата за да разбера какъв е края). Искаше ми се да сритам Гидиън почти във всеки един момент заради държанието му към Гуендолин (не че и тя не ме дразнеше в някои моменти, но поне не толкова колкото него) Имам си любими моменти, а и заради тази книга, както и "Рубиненочервено" и сигурна съм че и за "Смарагдовозелено", ще заобичам това пътуване във времето. Цялото ревю тук.

Какво смятам да прочета през юни.

1) "Смарагдовозелено" от К. Гир - започнах книгата още вчера веднага след като приключих със "Сапфиреносиньо" и вече съм на 105 страница; надявам се, че до петък ако всичко мине успешно, ще стигна поне до последните няколко страници. Настроила съм се за всякакъв финал и съм в напрежение какво точно ще се случи.


2) "Стъкления трон" на С. Дж. Маас - едва на 72 страница съм, но ми се иска да разбера какъв е краят и да започна и другите книги; в момента обаче съм съсредоточена върху друга книга и тази малко ще почака, но трябва да я прочета поне до края на юни. Отдавна е в списъка ми с чакащи.

3) "Завинаги" от М. Стийвотър - крайно време е да я завърша; надявам се, че няма да я оставя отново след една страница, защото мразя когато го правя. Ако трябва малко ще се поизмъча, но трябва да я довърша колкото се може по-скоро.

4) "Дни на кръв и звездна светлина" от Л. Тейлър - липсват ми персонажите на Кару, Акива и всички останали от книгите на тази авторка. Ако не "Завинаги", то поне тази ще довърша. Надявам се.

Коментари

Популярни публикации от този блог

The Ultimate Game of Thrones Book TAG

Top books of 2016

„Прикачен“ от Рейнбоу Роуъл