сряда, 1 юли 2015 г.

June Wrap Up & July TBR

Честита ваканция на всички, поне на тези, които завършиха едва днес. Аз пък ще му мисля догодина.
През изминалият месец прочетох и четирите книги от списъкът си заедно с още три. Гордея се със себе си, при положение че трудно изпълнявам неща по списък, а и месеца не ми беше толкова натоварен (въпреки читателският застой)

1) "Смарагдовозелено" на К. Гир зае първо място. Не смятам, че книгата беше чак толкова лоша, въпреки че мнението ми съвсем мъничко се промени след като обмислих действията и героите малко след написаното й ревю. Но въпреки това бях щастлива от краят, нищо че очаквах да е по-различен. Цялото ревю тук.

2) "Завинаги" на М. Стийвотър и бях горда от себе си, че след пет месеца зарязана от света, книгата беше довършена за два дни. Не беше най-добрият ми рекорд, ала този път бях сигурна в това, че ще я довърша и го направих. Мнението ми за третата книга беше малко по-различно от доброто с което бях останала от първите две. Не знам дали това се дължеше на промяната в Грейс и че тя не бе същият човек или не ми беше в този момент до върколаци и всичко ми дойде too much drama. Обаче пак си обичам Сам, както и Коул, който страшно много исках да се събере с Изабел.

3) "Дни на кръв и звездна светлина" на Л. Тейлър и бях просто разочарована от това, че не се бях взела в ръце по-рано и не я бях прочела до край преди няколко месеца. Не мисля, че трилогията е някоя, която не заслужава внимание; може би само в началото е малко по-трудно да навлезеш в нещата, но накрая всичко ти се изяснява. И всъщност адски ми хареса краят й; Акива си е такова сладурче, а и се надявам, че той и Кару ще имат малко по-добри отношения в "Сънища за богове и чудовища".

4) "Стъкления трон" на С. Дж. Маас, която обожавам; харесва ми начина по който се държеше Селена, отношенията и между Дориан и тези с Каол (нищо, че не ги виждам по някакъв различен начин освен just friends) На моменти когато четях се сещах за "Изборът" и моментите между Америка и Максън, но книгите всъщност нямат почти нищо общо и са напълно различни. Това допълнително подсили любовта ми към тях и сега тръпна в очакване да разбера какво ще се случи между Дориан и Селена във втората част. Цялото ревю тук.

5) "Аз преди теб" на Дж. Мойс; не знам какво да кажа относно нея, всичко е в ревюто тук, а макар че измина време от прочита й, все още не мога да осмисля някои неща. Хареса ми, в това няма никаква съмнение и не съжалявам за тези три дни, които и отделих. Историята не беше болезнено-сладникава, но пък изпълнена с пълноценни мисли относно как трябва да изживеем живота си по свой начин.

6) "Елинор и Парк" на Р. Роуъл. Всичко е точно и ясно казано в ревюто й.

7) "Среднощна корона" на Сара Дж. Маас. Бях разочарована от себе си, че не прочетох книгите по-рано, а сега тръпна в очакване предвид интереса ми, който се засили с тази книга. В момента съм куп от емоции. Цялото ревю тук.

Какво смятам да прочета през юли.

1) "Ангел с часовников механизъм" на К. Клеър - така и така съм започнала да довършвам книги от преди месеци; рано или късно и тази трябва да се присъедини към тях.
2) "Сънища за богове и чудовища" на Л. Тейлър
3) "Първият гроб отдясно" на Д. Джоунс - резюмето и ме заинтригува, а ревютo на Юли допълнително ми привлече интереса.
 Може би ще се захване и с прочита на "Крадеца на праскови", макар че едва ли ще ми е до нея. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар