„Среднощна корона“ от Сара Дж. Маас

http://egmontbulgaria.com/product-images/21/90/9789542712176.jpgТочно това очаквах да се случи в първата книга; не мога дори да си представя нещо по-подходящо и добро като продължение на "Стъкления трон". Останах очарована от тази част, беше доста по-завладяваща.
И искрено мога да заявя, че втората част на книгата ми допадна доста повече и интереса ми се засили щом дойде съществената част.

В "Среднощна корона" е наблегнато повече върху взаимоотношенията между Каол и Селена, вместо между Селена и Дориан, това бе и причината Каол да ми се стори по-симпатичен тук, за разлика от първата книга. Но въпреки това, една малка част в мен не ги признава като двойка. Наистина ми допаднаха моментите помежду им, бяха сладки и имаха щастието, което и двамата от край време заслужават, както и че Селена най-накрая откри някой след смъртта на Сам.
Издразни ме това, че Каол не сподели на Селена относно разговора на Нехемия с кралят. Все едно й няма доверие.
Относно Дориан. Чертата, която не престава да ме човърка е, че макар тук той да открива нещо за себе си, все още продължава да ми изглежда по-сплашен от обикновено, интересно ми е дали ще бъде по-смел в следващата книга.

Краят бе разтърсващ из основи, макар че авторката постепенно ни подготвяше за отговори, чиито ние нямахме търпение да научим.
И дойде момента в който видях малко по-чувствителната Селена, нещо, което не бяхме срещали до сега.
Магията е тук дами и господа, а нещата стават все по-интересни откъм страна кралят и случващото се в страната му.
Някои от персонажите претърпяха известни промени, а сега, когато знаем отговори на някои от въпросите си, нещата започват да става все по-вълнуващи.

“But death was her curse and her gift, and death had been her good friend these long, long years.”

Коментари

Популярни публикации от този блог

The Ultimate Game of Thrones Book TAG

Top books of 2016

„Прикачен“ от Рейнбоу Роуъл