четвъртък, 7 май 2015 г.

The Disney Book tag

Благодарности на Кая, че ме тагна
1.Малката русалка - Герой, който е като "риба на сухо", който не се чувства на място.  - Единственият отговор за който се сещам в момента е като този на Кая, а именно Кристал от "Кристал" на Дж. Стърлинг.

2.Пепеляшка - Герой, който претърпява голяма промяна. - Кейти от поредицата "Лукс"; от първата до последната книга доста неща й се случват, претърпява промени в живота си и в края на петата книга има нещо различно в нея.

3.Снежанка - Книга, която има много различни по вид герои. - "Хари Потър", като се започне всъщност от мъгъли до магьосници и върколаци.

4.Спящата красавица - Книга, която ме е накарала да заспя. - "Рубиненочервено", точно преди да завърша книгите бях прекалено уморена и това донякъде ми развали настроението спрямо дадени моменти, към които бях по-добре настроена.

5.Цар Лъв - Герой, който е имал някаква травмираща случка в детството си. - Не се сещам за такъв персонаж в този момет; може би Травис, макар и не толкова травмираща? Или пък Дийн, когато отвличат Хоуп? Не знам дали се броят като такива.

6.Красавицата и звяра - Голяма книга, от която сте били уплашени, точно защото е била много дебела, но в последствие сте намерили историята за красива. - "Крадеца на книги", както съм споменавала, това беше най-дългата книга, която съм чела и ми отне почти половин година да се взема в ръце и да я довърша.

7.Аладин - Герой, чието желание или най - съкровена мечта се изпълва, независимо дали е било за добро, или за лошо. - Желанието на Дийн от "Без Хоуп" се изпълва, намира Хоуп, предполагам се брои.

8.Мулан - Герой, който се прави на такъв, какъвто не е. -Кам от "Паднали Ангели" на Л. Кейт. В началото на книгата беше един и в края беше съвсем друг, даже не предполагах, че може да е такъв тип.

9.Играта на играчките - Книга с герои, които бихте искали да съживите. - всички от "Реликвите на смъртните", е с изключение на Валънтайн, бих съживила дори и Себастиан, нищо, че е злодей, но просто след последната книга го обикнах като персонаж.
10.Потомците на злодеите на Дисни - Любим злодей или просто недоразбран герой. - Отново Кам от "Паднали Ангели" на Л. Кейт, не е злодей, поне не и в първата книга, но е един вид не доразбран герой.

Може би всички са тагнати, а ако има такива, които не са - е, вече сте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар