вторник, 27 септември 2016 г.

The Autumn Book Tag

Резултат с изображение за The Autumn Book Tag
source

Благодаря на Теди за тага.
1. Кое е любимото ти нещо относно есента?

Няма човек, който да не е забелязал колко красив е този сезон всъщност. Освен това се завръщат голяма част сериали и горещият шоколад като напитка. Мъгливите сутрини също са една доста харесвана от мен част.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?
"Скай" от Джос Стърлинг. Освен това, че действието се развива по време на учебната година, аз самата я прочетох в един такъв период и доста опявах на приятелите си за това колко сладки са всъщност Зед и Скай.

3. Коя корица ти напомня за есента?
"Град на паднали ангели" от Касандра Клеър.

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Няма такава.

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Не мисля, че откакто разбрах за Halloweentown съм пропускала да го гледам всяка есен. Може да знам историята и репликите наизуст,  но все така продължава да е любимият ми за през сезона и да ме зарежда с есенно настроение. Това ще е като Коледа без "Сам вкъщи"

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
Не съм се интересувала толкова от сезонните планове на издателствата, за разлика от годишните. Според този на Егмонт трябва да издадат"Магнус Чейс: Чукът на Тор" от Рик Риърдън и последната книга от поредицата за братята Бенедикт - Summer Shadows от Джос Стърлинг през следващите два месеца.

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?
"Домът на мис Перигрин за чудати деца". Все още не съм прочела книгата, но трейлъра ми се струва наистина добър.

8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
"Последните оцелели: Живота, какъвто го познавахме", "По залез" и "Тези плитки гробове".

Няма коментари:

Публикуване на коментар