събота, 3 октомври 2015 г.

September Wrap up and October TBR

Вече официално сме октомври и ето, че още един месец измина от 2015.
Септември не беше един от най-успешните ми месеци и прочетени книги бяха едва три. Мисля, че това е най-слабият до сега от тази година и ми се иска това да е за първи и последен път.

1) "Чужди очи" от  Джил Хатауей - започнах я на 31 август, но за сметка на това я довърших на втори септември и чувствата ми към първата книга не бяха чак толкова хубави, но не беше и толкова зле; цялото ревю тук.

2) "Онова лято" от Лорън Уилиг - бях започвала книгата не малко пъти, но едва сега я довърших изцяло. Определено ми допринесе приятни чувства и си заслужаваше отделеното ѝ внимание; цялото ревю тук.

3) "Анна в рокля от кръв" от Кендар Блейк - донякъде ми хареса, донякъде не чак толкова, колкото смятах. Не е най-безинтересното четиво, но определено не е и сред най-любимите ми книги; цялото ревю предстои.


Не знам какво предстои да бъде през октомври, но ми се иска да прочета отново поне три книги с които да намаля купчинката за предстоящо четене. И определено месецът да бъде по-успешен от септември.

1) "Синдер" от Мариса Мейър
2) "Червената пирамида" от Рик Риърдън
3) "Подборът" от Али Конди
4) "Кралица на кошмара" от Кендар Блейк

1 коментар:

  1. Очаквам ревюто ти на "Анна в рокля от кръв" с нетърпение. От доста време се чудя дали да прочета книгата.

    ОтговорИзтриване