понеделник, 27 юни 2016 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag

source
Не бях правила подобен пост от месец януари, но понеже половината година от 2016 измина, реших да го направя. Това, плюс, че Йоана попита в чата кой все още не е тагнат.

1. Най-добрата книга за 2016.
„Уинтър“ от Мариса Мейър. 

2. Най-доброто продължение за 2016.
„Двор от мъгла и ярост“ от Сара Дж. Маас.  Предусещам, макар и все още да не съм приключила с нея, че това ще е една от най-силните книги, които съм прочела през тази година.

3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
„Неизчезваща“ от Александра Бракен, „Илумине“ от Ейми Кауфман и Джей Кристоф, „Златният мост“ от Ева Фьолер и „Лейди Полунощ“ от Касандра Клеър.

4. Най-желани предстоящи издания през втората половина от годината.
Информирам се месец за месец и си нямам и на идея кои книги ще излизат през остатъка от годината.

5. Най-голямо разочарование.
„Сезонът на злополуките“. Очаквах нещо повече за този сезон, но и самата история ми се стори не чак толкова развита, колкото се нуждаеше.

6. Най-голяма изненада.
„Самодива“ от Краси Зуркова.

7. Любим нов автор (с дебютна книги или нов за теб).
Симон Елкелес заради лекият си и приятен стил на писане, въпреки доближаващите се, една до друга, истории на братята Фуентес.

8. Нов герой, по когото си падаш.
Капитан Трън от поредицата „Лунните хроники“. Беше като любов от пръв поглед. Рисанд също се присъединява към тази групичка от герои.

9. Най-нов любим герой.
Лиъм, Дунди и Крес.

10. Книга, която те е разплакала.
„Тъмна дарба“ от Бракен и „Всички наши места“ от Дженифър Нивън.

11. Книга, която те е зарадвала.
„Фенка“. Книгата успя да ми вдъхне надежда и мигове на щастие. Поведението на някои герои допълнително ме зареди с положителни емоции.

12. Любима книга, превърнала се във филм, който си гледала тази година.
Няма такава. Изключително рядко гледам филми базирани на даден роман.

13. Любимо ревю, което си написал-а през тази година.
Винаги откривам повече кусури на ревютата си след като ги публикувам, но за сега ми харесва най-много това на „Кралица на сенките“.

14. Най-красивата книга, която си си купила и/или получила.
Допадат ми кориците на „Стъкленият меч“ и „Гондолата на времето“.

15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
„Скритият оракул“, „Домът на мис Перигрин за чудати деца“, „Гневът и зората“, като списъкът се увеличава с всеки изминал ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар