петък, 24 април 2015 г.

The Book Courtship Tag

Тагната съм от Ана и си нямате и на идея колко обичам да правя тагове.
1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата - "Дни на кръв и звездна светлина" от Л. Тейлър; адски ме заплени корицата, макар все още да не съм прочела книгата.

2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето - почти всички от книгите ми са купени поради резюмето, една от които е "Без Хоуп" от К. Хувър.



3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре - "Целувка за Ана" от С. Пъркинс

4.Първа среща - Първа книга от поредица, която ви е накарала да искате да прочетете останалите книги от поредицата - "Град от кости" от К. Клеър



5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ - "Академия за вампири" от Р. Мийд определено е една от многото.



6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите - доста след прочита на "Ходещо бедствие" от Дж. Макгуайър не спирах да мисля над случилото се между главните герои.

7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате -"Скай" от Дж. Стърлинг; това е една и от причините да ми е една от най-любимите.



8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели - Никой от семейството ми не чете, приятелите ми също. Но една от книгите, които препоръчвам най-много е "Изборът" от К. Кас.



9.Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще - не препрочитам книги, а само любими моменти, което се отнася за повечето от книгите към които в момента съм привързана.
10.Споделете любовта си: Кого тагвате? - имам гадното усещане, че всички са направили тага без мен. За това не тагвам никой, просто ако има такъв, който да не го е направил и желае - да го стори.

1 коментар:

  1. Радвам се, че направи тага, страхотни отговори с:
    И аз препоръчам "изборът" на всички, на мама и е писнало от мен.

    ОтговорИзтриване