сряда, 1 юни 2016 г.

May Wrap up and June TBR

5/12
Противно на очакванията ми за този месец, май го чувствам като най-ползотворният  ми спрямо книгите до този момент от година по незнайна за мен причина.

Първата прочетена книги за месецът е „Сезонът на злополуките“ от Мойра Фоули-Дойл. Книгата се оказа далеч от това, което аз очаквах – действието се развиваше по-бавно от необходимото, а освен това ми се искаше да бъде по-задълбочено върху самата история за този сезон. И въпреки надеждите ми на фона на някои отрицателни мнения – то книгата не се доближи до мен самата. Мойра Фоули-Дойл пише леко, но самата история ми се струва не достатъчно развита.
Цялото ревю може да намерите тук.
Продължих с една планирана книга от април, чийто излизане ме държеше в напрежение именно заради това, че поредицата е толкова обичана от мен и по-точно – „Короната“ от Кийра Кас. Смело мога да заявя, че книгата бе наистина добра, сладка на моменти, но имаше и своите такива изпълнени с доза напрежение. Обратите се появяваха неочаквано, а интересът се поддържаше през цялото време.
Подробно мнение относно книгата – тук.
Третият роман с който започнах май месец беше „Гондолата на времето“ от Ева Фьолер. Изключително интересно четиво, което предоставя възможността да се присъединиш към приключенията на Ана. Авторката ни пренася в един по-различен свят, благодарение на което получаваме възможността да погледнем по един различен начин на тази епоха. Запознаваме се с проблемите на хората през Ренесанса, но заедно с всичко това, от романът струи нежен и красив начин на писане, който можем да срещнем на всяка една страница.
По-подробно мнение може да прочете тук.
Малко по-късно се заех и с прочита на „Уинтър“ от Мариса Мейър, която не успях да приключа, но това ще бъде първата книга за юни.

С изключение на „Уинтър“, не възлагам големи надежди за следващите дни. Най-вероятно ще започна и „Фенка“ от Рейнбоу Роуъл, която отлагам вече прекалено дълго време и е моментът в който това трябва да се промени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар