сряда, 8 април 2015 г.

Springtime Beauty Book Tag


Бях тагната от К. Димитрова  , за което й благодаря.

1) Назовете книга, която ви изпълва с надежда. -"Изборът", разбира се има и други; но в тази това, което ми вдъхна надежда е, че Америка не бе принцеса или някой висш идеал, но въпреки това Максън я хареса, противно на мнението на баща си. Това, че няма общо между йерархията на двама влюбени и че са готови да бъдат заедно, против волята на родителите си, няма място в т.нар. "безгранична" любов.

2)Автор, от когото искате да прочетете повече книги. - Касандра Клеър; прочела съм "Реликвите на смъртните", на половината на "Адските устройства" съм, но винаги ще искам да чета още нещо, което е написано от нея.
 
3)Герой, който е като глътка свеж въздух. - Етиен от "Целувка за Ана"; вярно, може да има проблеми с баща си, както и заради връзката си с Ели, но някак си самия характер е така изграден, че просто няма как да не те зарадва и с най-малкото.

4)Споделете корици, които ви напомнят за пролетта. - зелен цвят и цвете; това са книги за чиито корици се сещам до този момент, които да имат нещо свързано въобще с този сезон.
5)Любимата ви кратка книга. - не съм по-кратките книги; може би най-кратката, която съм чела е "Вината в нашите звезди", която обаче не ми е толкова любима.

6)Кои поредици се надявате да започнете тази година. - "Скъпоценни камъни", "Чарли Дейвидсън", "Кръвни връзки";

7)Любимите ви пролетни цветя. - Нарцис, Кокиче, Крем Перуника;

Тагвам El SchJoaneJeina 

Няма коментари:

Публикуване на коментар