петък, 20 февруари 2015 г.

Top 12 favorite book quotes

Защото, понякога, дори и спомените си отиват. И тогава не ти остава нищо.” 
—  Къде си, Аляска?
 Имах чувството, че да изгубиш човекът, с когото си създал спомени, означава да изгубиш самите спомени.
—  Вината в нашите звезди
"- Значи си ме следил? Шпионирал си ме? За да докажеш, че прибягвам до внушението?
-  Не. Всъщност те следях най-вече, защото те харесвам. Внушението беше допълнителна премия."
—  Академия за вампири
 "- Къде отиваш? - попита ме.
- Да разбия нечие сърце. - отвърнах"
—  Ледено ухапване из "Академия за вампири"
"- Винаги ще те обичам.
-Това се очакваше да го кажа аз."
—  Кръвно обещание из "Академия за вампири"

 "Ах, дъще - пророни. - На осемнадесет и вече си обвинена  в убийство, оказала си помощ на осъдени престъпници и си оставила след себе си повече мъртъвци, отколкото мнозина пазители някога ще видят. - Замълча. - Не бих могъл да съм по-горд."
—  Последна саможертва из "Академия за вампири"

"- Ние обичаме да се размножаваме. Това е едно от любимите ни неща."
— Град от кости из "Реликвите на смъртните"

"- Какво искаш да ти кажа? Истината? Истината е, че обичам Саймън както трябва да обичам теб и ми се искаше той да беше моят брат, не ти, но не мога да направя нищо, както и ти."

— Град от пепел из "Реликвите на смъртните"

"- Обичам те, Клеъри. Повече от всякога. Боже! Повече, отколкото би трябвало. Знаеш това, нали? "

— из "Реликвите на смъртните"
„ - Ако обичаш едно цвете, което съществува само в един екземпляр сред милиони и милиони звезди, това ти стига, за да си щастлив, когато гледаш звездите. Мислиш си: "Моето цвете е там някъде".“
— из "Малкият принц"

 "- Няма значение какъв е роден някой, а в какво ще се превърне." 
— Хари Потър и Огненият Бокал из "Хари Потър"

" Никога не се доверявай на нещо, което мисли, ако не виждаш къде е скрит мозъкът му."
Хари Потър и Стаята на тайните
из "Хари Потър"

1 коментар: