четвъртък, 7 май 2015 г.

Seven Deadly Sins Tag

Благодаря на Юли, че ме тагна.
1. Алчност
Коя е най-евтината ти книга?
Най-евтината книга, която притежавам е "Чужди очи" на Дж. Хатауей, като всъщност по-голямата част от книгите ми варират от тази цена нагоре.
2. Гняв
С кой автор имаш любовна/омразна връзка?
Любовна връзка имам с Касандра Клеър, въпреки че не съответства с пола ни, но хей, няма как да отрека, че я обожавам като автор, заедно със Стефани Пъркинс.
3. Ненаситност
 Коя книга те завладява отново и отново без свян?
"Град на небесен огън" на К. Клеър, "Изборът" на К. Кас и "Скай"/"Кристал" на Дж. Стърлинг


4. Ленивост
Коя книга си пренебрегвал(а) поради мързел?
 Пренебрегвах "Крадеца на книги" на М. Зюсак, продължавам да пренебрегвам и "Принц с часовников механизъм" на К. Клеър, въпреки че знам, че няма да остана разочарована.
5. Гордост
За коя книга говориш най-много с цел да звучиш като интелектуален читател?
Не говоря с приятели/семейство относно книги, защото никой от тях не чете. Но не веднъж се случва да досаждам на една приятелка относно персонажите и сюжета на някоя поредица/трилогия или отделна книга, която ме е впечатлила до неузнаваемост.
6. Похот
Какви качества според теб са най-привлекателни в мъжки или женски персонаж?
Женският персонаж не трябва да бъде изграден като страхливка или пък прекалено силна жена. Трябва да знае как да се бори, но пък и да не е изградена като перфектна, което се отнася и за мъжкият, защото е прекалено нереално. Мъжкият персонаж пък трябва да знае как да защитава това, което обича. В повечето случаи, тези неща са изградени в книгите, които чета и не ми прави кой знае какво впечатление, ако има нещо мъничко, което да ме дразни.


7. Завист
Коя книга най-силно желаеш да получиш като подарък?
 Искаше ми се да беше само една; силно искам да "Мисти" на Дж. Стърлинг, "Златна лилия" на Р. Мийд (нищо, че все още не съм прочела "Кръвни връзки"), "Разбий ме" на Т. Мафи, "Бурята започва" на Д. Дибън, заедно с поне още десет, чиито имена не се сещам.

Ако има такива, които не са направили тага, а искат, да се чувстват тагнати точно от сега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар