неделя, 10 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag

source: http://wintercozy.tumblr.com/
 Благодаря на Ева, че ме е тагнала.

1.В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
- Света на Магнус Чейс. Освен с приключения, денят ми ще бъде изпълнен и с доза смях.

2.Кой би бил вашият партньор?
- Ейдриън или Зед. И двамата са ми душички по сърце и едни от най-любимите ми мъжки персонажи до които успях да се докосна.

3.От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
-  Атина, която почти винаги ми се е падала на подобни quiz-ове. Освен Атина, ще ми хареса шансът родител да ми бъде и Артемида.

4.От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
- Нефилим, определено. Още от началото ми хареса идеята около руните и убиването на демони.

5.В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?
- Хафълпаф или Грифиндор.

6.В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
- Не съм чела поредицата, но съм запозната с кастите, така че клоня към прямите.

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
- До този момент не бях чувала за тази поредица и следователно не съм запозната със съдържанието ѝ.

Тагвам: ВероникаПавлина и  Илияна

Няма коментари:

Публикуване на коментар